Czy znasz angielskie słownictwo na tyle dobrze, żeby zostać recepcjonistą w firmie, gdzie będziesz używać języka angielskiego? W tej lekcji omówimy tajniki pracy na recepcji w międzynarodowej firmie.
Opis kursu
W czasie kursu “Angielski dla recepcjonistów” poznasz przydatne słownictwo związane z konkretnymi sytuacjami w pracy jako recepcjonista oraz nauczysz się przydatnych zwrotów do komunikacji w firmie, aby móc swobodnie i z pewnością siebie wykonywać obowiązki recepcjonisty w języku angielskim.
Kurs jest podzielony na 10 tematycznych lekcji, które pomogą Tobie przygotować się do pracy recepcjonisty w języku angielskim
Kurs jest prowadzony w całości w języku angielskim.
Lista lekcji w kursie:
- Lesson 1- Down to Basics – Podstawy i informacje ogólne
- Lesson 2- Incoming Calls – Połączenia przychodzące
- Lesson 3 – Outgoing Calls – Połączenia wychodzące
- Lesson 4 – Scheduling Appointments – Planowanie spotkań
- Lesson 5 – Deliveries – Dostawy i obsługa dostawców
- Lesson 6 – Receiving Guests – Przyjmowanie gości
- Lesson 7 – Giving Directions – Udzielanie wskazówek
- Lesson 8 – Interacting with Co-workers – Rozmowy ze współpracownikami
- Lesson 9 – Bookings and Making Orders – Rezerwacja i składanie zamówień
- Lesson 10 – Written Correspondence – Korespondencja pisemna
Po każdej lekcji jest test/quiz, który możesz zrobić, żeby zobaczyć jak dużo zapamiętałeś z lekcji i dodatkowo utrwalić informacje.
Dodatkowo, otrzymujesz karty referencyjne z najważniejszymi informacjami, zwrotami i mailami, które możesz wydrukować lub zapisać na dysku, żeby mieć je pod ręką, gdy ich potrzebujesz.
Co dostajesz
Lekcje
Lekcja 1 – Podstawy i informacje ogólne

Lekcja 2 – Połączenia przychodzące

Czy martwisz się, że nie mówisz poprawnie po angielsku podczas odbierania telefonu? A może czasami nie wiesz, co masz odpowiedzieć osobie dzwoniącej? Jeśli tak, ta lekcja pomoże ci przezwyciężyć te obawy i sprawi, że będziesz w stanie poradzić sobie z każdym połączeniem przychodzącym.
Lekcja 3 – Połączenia wychodzące

Dzwonienie do kogoś w języku angielskim może być dla niektórych osób przerażające. W tej lekcji pomożemy Ci zdobyć pewność siebie podczas wykonywania połączeń wychodzących w języku angielskim.
Lekcja 4 – Planowanie spotkań

Czy zastanawiałeś się kiedyś, czy wykonujesz wszystko poprawnie podczas planowania spotkania w języku angielskim? Po tej lekcji dowiesz się wszystkiego o planowaniu spotkań w języku angielskim.
Lekcja 5 – Dostawy i obsługa dostawców

Czy wiesz, że obsługa dostaw jest ważną częścią pracy jako recepcjonista? Ta lekcja mówi o ważnych sprawach, które należy wziąć pod uwagę podczas pracy z dostawami i dostawcami.
Lekcja 6 – Przyjmowanie gości

Kiedy ktoś przychodzi do twojego biura, co mówisz? Jak się zachowujesz? Ta lekcja pokaże, jak radzić sobie z gośćmi w Twojej firmie w przyjemny i profesjonalny sposób.
Lekcja 7 – Udzielanie wskazówek

Udzielanie innym wskazówek jak gdzieś mają dotrzeć może być czasem kłopotliwe. W czasie tej lekcji poznasz słownictwo i odpowiednie zwroty, by poradzić sobie z tym zagadnieniem.
Lekcja 8 – Interakcja ze współpracownikami

Komunikowanie się ze współpracownikami może być czasem trudne, jeśli nie czujesz się dobrze z angielskim jako drugim językiem. Ta lekcja sprawi, że będziesz mógł łatwo wymieniać się pomysłami ze swoimi współpracownikami, dzięki czemu Twoja praca będzie dla Ciebie przyjemniejsza i mniej stresująca.
Lekcja 9 – Rezerwacja i składanie zamówień

Od zamawiania pizzy po organizowanie podróży dla kolegów w biurze. Ta lekcja sprawi, że będziesz w tym najlepszy.
Lekcja 10 – Korespondencja pisemna

Czy pisanie e-maili biznesowych i listów w języku angielskim nie jest twoją mocną stroną? Jeśli tak, ta lekcja zapewni Ci umiejętności i wiedzę, aby móc w sposób pewny i skuteczny prowadzić korespondencję w imieniu firmy.