POLITYKA PRYWATNOŚCI

Obowiązuje od 22-06-2020r.

Firma SUNCO sp. z o.o. , właściciel strony internetowej www.sunco.edu.pl w celu realizacji zasady zgodnego z prawem, rzetelnego i przejrzystego przetwarzania Twoich danych osobowych w trakcie korzystania z naszych usług, przyjmujemy dokument zwany Polityką Prywatności.

Polityka Prywatności określa to, w jaki sposób dbamy o Twoje dane osobowe i Twoje prawa.

Klient, Potencjalny Klient lun Użytkownik Serwisu ma prawo nie wyrazić zgody na postanowienia Polityki Prywatności i innych regulaminów świadczenia usług przez Administratora. Brak wyrażenia zgody powodować będzie jednak niemożność świadczenia usług przez Administratora.

SUNCO, Szkoła Językowa SUNCO, Sunco Language School,  my, nasze – Firma SUNCO sp. z o.o. z siedzibą w Łomiankach Dolnych

Nasi klienci – klienci Firmy SUNCO sp. z o.o. , którym Firma SUNCO sp. z o.o. świadczy usługi edukacyjne z zakresu szkoleń językowych oraz tłumaczeń.

RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Klient – pełnoletnia osoba fizyczna lub osoba prawna, która posiada aktualną umowę z SUNCO sp. z o.o.

Użytkownik Serwisu – osoba fizyczna lub prawna korzystająca z usług oferowanych przez Sunco Language School (SUNCO sp. z o.o.) na stronie www.sunco.edu.pl.

Potencjalny Klient – pełnoletnia osoba fizyczna lub osoba legalna, która jest zainteresowana ofertą SUNCO sp. z o.o.

Potencjalny Pracownik – pełnoletnia osoba fizyczna lub osoba legalna, która jest zainteresowana podjęciem współpracy z SUNCO sp. z o.o. .

Ty, Twój – odpowiednio Klient(a) lub Potencjalny Klient(a)

Strona Internetowa SUNCO www.sunco.edu.pl

Firma SUNCO sp. z o.o. jest administratorem Twoich danych osobowych, które przekazałeś nam poprzez wypełnienie formularzy zawartych na stronie internetowej www.sunco.edu.pl oraz poprzez używane przez firmę SUNCO komunikatory.

W razie pytań dotyczących przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci praw, skontaktuj się z nami wysyłając wiadomość na adres biuro@sunco.edu.pl.

3.1 Podstawą przetwarzania danych osobowych przez Sunco Language School jest zgoda Klientów, Potencjalnych Klientów i Użytkowników serwisu, jak również ustawowe upoważnienie do przetwarzania danych osobowych Klientów, Potencjalnych Klientów i Użytkowników serwisu w celu:

  1. umożliwienia Klientom i Użytkownikom serwisu korzystania z funkcjonalności strony internetowej,
  2. realizacji zamówień na produkty i usługi Sunco Language School,
  3. reakcji na informacje przesłane przez Sunco Language School z wykorzystaniem formularza kontaktowego,
  4. realizacji subskrypcji bezpłatnych elektronicznych newsletterów i kursów,
  5. realizacji marketingu bezpośredniego produktów i usług Sunco Language School oraz produktów i usług partnerów handlowych Sunco Language School, o ile Klient, Potencjalny Klient lub Użytkownik serwisu nie wycofa zgody na tego rodzaju marketing.

3.2 Podczas zakładania Konta, zakupu Produktów i usług, zamówienia subskrypcji bezpłatnego newslettera lub w toku korzystania z formularza kontaktowego, Klient, Potencjalny Klient lub Użytkownik serwisu dokonuje akceptacji niniejszej Polityki Prywatności poprzez zaznaczenie pola w formularzu rejestracji.

3.3 Podanie jakichkolwiek danych osobowych ma charakter dobrowolny.

3.4 Podanie danych wymaganych w procesie zakładania konta/korzystania z formularza kontaktowego/subskrypcji newslettera/składania zamówienia na produkty lub usługi jest konieczne do prawidłowego wykonywania usług przez Sunco Language School.

3.5 Sunco Language School będzie przetwarzać wyłącznie te dane, które są konieczne do prawidłowego wykonania usług przez Sunco Language School (Sunco sp. z o.o.), jak również dla zrealizowania uprawnień wynikających z przepisów obowiązującego prawa, w tym w celach statystycznych, rozpatrzenia ewentualnych reklamacji, wystawienia faktury, dochodzenia roszczeń przez Sunco Language School.

W celu przekazania Ci jak najbardziej przejrzystej informacji, pogrupowaliśmy te informacje odnosząc się do celu przetwarzania Twoich danych osobowych.

Przeglądanie zawartości witryny internetowej sunco.edu.pl, niepołączone z dokonywaniem zakupu usług lub produktu, zakładaniem konta lub korzystaniem z formularza kontaktowego, nie wymaga podawania przez Klienta, Potencjalnego Klienta lub Użytkownika serwisu danych osobowych.

Skorzystanie z formularza kontaktowego, dostępnego na stronie sunco.edu.pl wymaga podania danych osobowych w postaci imienia, nazwiska, adresu e-mail.

6.1 Zaprenumerowanie elektronicznych i bezpłatnych newsletterów/kursów/wyzwań należących do Sunco Language School i dostępnych na sunco.edu.pl wymaga podania w odpowiednim formularzu swojego imienia, nazwiska i adresu e-mail. Pola te są obowiązkowe.

6.2 Uzyskane w ten sposób dane są dodawane do listy mailingowej newslettera/kursu/wyzwania. Adres email jest niezbędny, aby można było wysłać danemu Użytkownikowi newsletter, kurs, wyzwanie. Imię pozwala Sunco Language School zwracać się do czytelników po imieniu.

7.1 Zamawianie usług i produktów oferowanych przez Sunco Language School za pośrednictwem sunco.edu.pl możliwe jest po założeniu Konta. W przypadku składania zamówienia konieczne jest podanie przez Klienta jego danych osobowych w postaci imienia, nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu oraz adresu zamieszkania.

7.2 Przetwarzanie danych osobowych w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług Sunco Language School (nie ma zastosowania do Klientów lub Użytkowników serwisu, którzy cofnęli zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych w celach marketingu bezpośredniego) oraz partnerów handlowych Sunco Language School.

7.3 Sunco Language School zastrzega sobie prawo do wysyłania niezapowiedzianych wiadomości Klientom lub Użytkownikom serwisu, którzy nie wycofali zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług Sunco Language School.

7.4. Pod pojęciem niezapowiedzianych wiadomości rozumie się wiadomości zawierające informacje odnoszące się bezpośrednio do serwisu sunco.edu.pl, usług i produktów (np. zmiany, wewnętrzne promocje), niekomercyjne listy (np. życzenia, komentarze osobiste itp.) oraz informacje komercyjne, których wysyłka została opłacona przez klientów i partnerów Sunco Language School i sunco.edu.pl.

7.5. Podmioty zlecające komercyjne mailingi nie mają wglądu w dane kontaktowe osób znajdujących się na listach adresowych sunco.edu.pl. Informacje komercyjne są filtrowane w stopniu, w jakim jest to możliwe, ograniczana jest ich objętość i wysyłane są sporadycznie.

Zakres danych. W tym celu przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie w formularzu zgłoszeniowym, to znaczy adres e-mail, imię i nazwisko, numer telefonu i dane, które dobrowolnie podajesz nam w treści zapytania.

Podstawa prawna. Przygotowanie i wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).

Rodzaje umów: umowa na świadczenie usług edukacyjnych indywidualnie lub grupowe.

Zakres danych. W tym celu przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie w formularzu zgłoszeniowym oraz  w procesie zakupu naszych Produktów i Usług, to znaczy adres e-mail, imię i nazwisko, numer telefonu, adres i dane, które dobrowolnie podajesz nam w treści zapytania lub w korespondencji mailowej.

Podstawa prawna. Przygotowanie i wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).

W tym celu przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie w formularzu zgłoszeniowym lub przesłane nam e-mailem, to znaczy Twój adres e-mail, imię i nazwisko, numer telefonu, wykształcenie, historię zatrudnienia, dyspozycyjność i dane, które dobrowolnie podajesz nam w treści zapytania.

Podstawa prawna. Twoja zgoda na przetwarzanie danych.

11.1 Dane osobowe podane na serwisach należących do Sunco Language School przy okazji wysyłania komentarzy do artykułów, odpowiedzi na forum itp. są dostępne dla wszystkich odwiedzających strony zawierające te dane.

11.2 Sunco Language School nie ma możliwości zabezpieczenia Użytkowników przed osobami prywatnymi lub firmami, które te dane wykorzystają do przesłania nieokreślonych informacji. Dlatego dane te nie podlegają Polityce Prywatności.

Oprócz danych podawanych przez Klientów, Potencjalnych Klientów lub Użytkowników serwisu w ramach procesów przeglądania strony internetowej, rejestracji Konta, zakupu produktów i usług Sunco Language School, korzystania z formularza kontaktowego, subskrypcji newslettera/kursu/wyzwania w ramach witryny sunco.edu.pl wykorzystywane są mechanizmy gromadzące i przechowujące następujące informacje:

a. z użyciem plików Cookie – dane identyfikujące sesję danej osoby w przeglądarce internetowej i na serwerach strony internetowej sunco.edu.pl (określone szczegółowo w Polityce Cookies)

b. z użyciem logów serwera – dane takie jak: adres IP, skąd pochodzi zapytanie o wyświetlenie strony internetowej, typ przeglądarki, język przeglądarki, data i godzina zdarzenia, informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP, w przypadku gdy przejście do strony sunco.edu.pl nastąpiło przez odnośnik (link) – adres URL strony, z której Klient, Potencjalny Klient lub Użytkownik serwisu został przekierowany na stronę sunco.edu.pl.

Zakres danych. W tych celach przetwarzamy dane osobowe dotyczące Twojej aktywności na naszej stronie, takie jak: odwiedzane strony i podstron oraz ilość spędzanego na każdej z nich czasu.

Podstawa prawna. Nasz prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na ułatwieniu korzystania z naszej strony oraz na poprawie oferty usług.

Zgodnie z art. 13 ust.2 RODO (czyli Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych) informujemy, że Administratorem Twoich danych osobowych na Fanpage SUNCO LANGUAGE SCHOOL, stronie na Linkedin, Instagram or Twitter, a także w grupie POZYTYWNA NAUKA JĘZYKA ANGIELSKIEGO i OD ZERA DO BOHATERA (GRUPA DLA KURSANTÓW) (dalej jako Fanpage lub Grupa) jest SUNCO sp. z o.o.  ul. Wiślana 57/11, 05-092 Łomianki Dolne, NIP: 118 2144 968, email firmy; biuro@sunco.edu.pl, strona www: www.sunco.edu.pl, tel: (+48) 726 260 484 lub (+48) 695 301 178, reprezentowaną przez Wojciecha Manitius-Ratyńskiego i Annę Manitius-Ratyńską.

Twoje dane osobowe podawane na Fanpage lub w Grupie będą przetwarzane w celu administrowania i zarządzania Fanpage lub Grupą, komunikowania się z Tobą, wchodzenia w interakcje, kierowania do Ciebie treści marketingowych i tworzenia społeczności Fanpage lub Grupy.

Podstawą ich przetwarzania jest Twoja zgoda. Dobrowolnie decydujesz się na polubienie/obserwowanie Fanpage lub dołączenie do Grupy. Zasady panujące na Fanpage lub w Grupie są ustalane przez Administratora, jednakże zasady przebywania w portalu społecznościowym Faceboook wynikają z regulaminów Facebooka.

W każdej chwili możesz przestać obserwować Fanpage lub zrezygnować w uczestnictwie w Grupie. Nie będą Ci się jednak wówczas wyświetlać żadne treści pochodzące od Administratora a związane z Grupą/Fanpage.

 

Administrator widzi Twoje dane osobowe, takie jak np. imię, nazwisko, czy informacje ogólne, które umieszczasz na swoim profilu jako publiczne. Przetwarzanie pozostałych danych osobowych dokonywane jest przez portale społecznościowe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram i na warunkach zawartych w ich regulaminach. Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres  prowadzenia/istnienia Fanpage lub Grupy na podstawie Twojej zgody wyrażonej poprzez polubienie /kliknięcie „Obserwuj” Fanpage, dołączenie do Grupy lub wejście w interakcje, np. pozostawienie komentarza, oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora, t.j. marketingu własnych produktów lub usług albo obrona przed roszczeniami. Twoje dane osobowe będą udostępniane innym odbiorcom danych, takim jak Portal Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, współpracującym agencjom reklamowym lub innym podwykonawcom obsługującym Fanpage lub Grupę Administratora, serwisowi IT, wirtualnej asystentce, jeśli dojdzie do kontaktu poza Facebook.

Masz prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania, ich sprostowania, ich usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo żądania dostępu do danych, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, prawo do bycia zapomnianym oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie i po prostu zaprzestanie obserwowania Fanpage lub wypisanie się z Grupy. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na przetwarzanie danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Twoje dane mogą być przekazywane do państw trzecich zgodnie z Regulaminem Facebooka, Linkedin, Twitter, Instagram. Facebook Inc przystąpił do tzw. Tarczy Prywatności – Privacy Shield. Twoje dane mogą być profilowane, co pomaga w lepszym spersonalizowaniu oferty reklamowej kierowanej do Ciebie. Nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w rozumieniu RODO.

Zakres danych. W tym celu możemy przetwarzać niektóre dane osobowe podane przez Ciebie w formularzu, jak również dane dotyczące korzystania z naszych usług, będących przyczyną skargi lub wniosku, dane zawarte w dokumentach załączonych do skargi lub wniosku.

Podstawa prawna. Nasz prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na poprawie funkcjonalności usług oraz na budowaniu pozytywnych relacji z Klientami oraz Potencjalnymi Klientami, opartych na rzetelności i lojalności.

Zakres danych. W tym celu przetwarzamy Twoje dane osobowe obejmujące: adres email oraz informację o dacie wysłanej wiadomości, jak również Twoje odpowiedzi na przygotowane przez nas pytania, zawarte w ankietach i formularzach wykorzystywanych do badania satysfakcji.

Podstawa prawna. Nasz prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na poprawie dopasowania i jakości usług oraz dokonaniu oceny satysfakcji Klientów i Potencjalnych Klientów.

Zakres danych. W tym celu przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas wypełnienia formularza lub wszelkich Twoich zgłoszeń do nas, np. zapisanie się do newslettera/kursu/wyzwania lub pobranie darmowych materiałów na Twój adres mailowy z naszej strony na stronie oraz dane dotyczące Twojej aktywności w Serwisach, rejestrowane i przechowywane za pośrednictwem plików cookies. Dane dotyczące aktywności dotyczą w szczególności takich danych jak: historia wyszukiwania, kliknięcia na stronie, odwiedziny na stronie głównej i podstronach, historia i Twoja aktywność związana z naszą komunikacją mailową z Tobą.

Sunco Language School wymaga tylko tych danych, które są niezbędne do poprawnego działania serwisu i świadczenia usług. Niepodanie wymaganych danych uniemożliwi wykonanie czynności, której te dane dotyczyły. Do niezbędnych danych Sunco Language School zalicza:

a. Imię i Nazwisko oraz adres email

b. W przypadku zakupu Produktów lub Usług Sunco Language School (Sunco sp. z o.o.): Imię i Nazwisko, adres email, numer telefonu i adres zamieszkania.

Sunco Language School może wykorzystywać dane osobowe Klientów, Potencjalnych Klientów i Użytkowników serwisu w celu marketingu bezpośredniego Produktów i usług partnerów handlowych Sunco Language School (Sunco sp. z o.o.), o ile Klient, Potencjalny Klient lub Użytkownik serwisu nie zgłosi prośby o wycofanie zgód na otrzymywanie komunikatów marketingowych.

Profilowanie. Powyższe dane wykorzystujemy do stworzenia Twojego profilu, odpowiadającego Twoim zainteresowaniom, oczekiwaniom i preferencjom. Następnie do tak stworzonego profilu dopasowujemy informacje marketingowe, dotyczące naszych produktów i usług, które mogą Cię zainteresować.

Podstawa prawna. Nasz prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na marketingu naszych produktów i usług.

Równowaga interesów. Po zważeniu naszego interesu oraz Twoich interesów, praw i wolności uznaliśmy, że marketing połączony z profilowaniem nie będzie ingerować nadmiernie w Twoją prywatność ani nie będzie stanowić dla Ciebie nadmiernej uciążliwości.

Szanujemy Twoją wolę i ułatwiamy Ci realizację Twoich praw. W tym celu zapewniamy możliwość łatwego wycofania zgód na otrzymywanie komunikatów marketingowych. Możesz nie wyrazić na to zgody pisząc do nas na biuro@sunco.edu.pl . Jednocześnie wycofanie zgody na otrzymywanie takich komunikatów traktujemy jako zgłoszenie sprzeciwu wobec profilowania na potrzeby marketingowe

17.1. Polityka Prywatności nie dotyczy serwisów i firm, których dane kontaktowe podane są w serwisach i newsletterach oraz innych materiałach należących do Sunco Language School.

17.2. Przekazywanie danych podmiotom trzecim: Sunco Language School nie będzie sprzedawać danych osobowych Klientów, Potencjalnych Klientów lub Użytkowników serwisu innym podmiotom.

17.3. W toku i w celu wykonywania usług na rzecz Klientów, Potencjalnych Klientów lub Użytkowników serwisu, dane osobowe Klientów, Potencjalnych Klientów lub Użytkowników serwisu mogą być przekazywane innym podmiotom, z którymi wiążą administratora stosowne umowy. Nie wpłynie to na bezpieczeństwo danych osobowych Klientów lub Użytkowników serwisu.

17.4 Przekazujemy Twoje dane osobowe następującym kategoriom odbiorców: biuro księgowe, urząd podatkowy oraz niżej wymienionym:

Pracownikom firmy

Udostępniamy twoje dane naszym pracownikom i współpracownikom, aby mogli się z Tobą skontaktować, w celu na jaki wyraziłeś zgodę.

Dostawcom usług

Przekazujemy Twoje dane osobowe dostawcom usług, z których korzystamy. Dostawcy usług, którym przekazujemy Twoje dane osobowe, w zależności od uzgodnień umownych i okoliczności, albo podlegają naszym poleceniom co do celów i sposobów przetwarzania tych danych (podmioty przetwarzające) albo samodzielnie określają cele i sposoby ich przetwarzania (administratorzy). Wykaz dostawców, z których usług korzystamy, znajdziesz tutaj : (www.fakturownia.pl , www.home.pl, www.clickmeeting.com, www.zoom.us ). Wykaz jest na bieżąco aktualizowany.

Podmiotom przetwarzającym.

Korzystamy z dostawców, którzy przetwarzają Twoje dane osobowe wyłącznie na nasze polecenie. Świadczą oni dla nas usługę hostingu w chmurze obliczeniowej, dostarczają nam systemy do marketingu online, do wyświetlania powiadomień web push, do wysyłki wiadomości email, do analizy ruchu na stronie, do analizy skuteczności kampanii marketingowych.

Organom państwowym

Udostępniamy Twoje dane osobowe, jeżeli zwrócą się do nas o to uprawnione organy państwowe, w szczególności jednostki organizacyjne prokuratury, Policja, Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych (w przyszłości Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych), Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów lub Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

Formularze znajdujące się gościnnie na serwisach należących do Sunco Language School i dotyczące usług, produktów, serwisów i czasopism nieobsługiwanych przez Sunco Language School nie podlegają Polityce Prywatności.

Okres przechowywania twoich danych zależy od celu:

  1. rekrutacyjnym – Twoje dane będą u nas aż do wycofania Twojej zgody.
  2. ofertowym – aż do wycofania Twojej zgody
  3. nawiązania umowy – od dnia zgłoszenia do czasu wycofania zgody przez Ciebie
  4. marketingu naszych usług i produktów – do czasu wycofania zgody przez Ciebie
  5. w pozostałych celach wymienionych w pkt. 3 niniejszej polityki – do czasu wycofania Twojej zgody.

Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres biuro@sunco.edu.pl .

Prawo do cofnięcia zgody

Masz prawo do cofnięcia każdej zgody, jakiej udzieliłeś w momencie przesłania formularza, jak również danych, które udostępniłeś nam przesyłając wiadomość e-mail. Cofnięcie zgody ma skutek od momentu wycofania zgody. Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie dokonywane przez nas zgodnie z prawem przed jej cofnięciem.

Cofnięcie zgody nie pociąga za sobą dla Ciebie żadnych negatywnych konsekwencji. Może jednak uniemożliwić dalsze korzystanie z usług, które zgodnie z prawem możemy świadczyć jedynie za zgodą (np. możliwości udziału w dalszych rekrutacjach lub otrzymywania informacji handlowych).

Podstawa prawna: art. 7 ust. 3 RODO

Prawo do sprzeciwu wobec wykorzystania danych

Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec wykorzystania Twoich danych osobowych, w tym profilowania, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, marketingiem naszych usług , prowadzeniem statystyki korzystania ze strony czy badaniem satysfakcji.

Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw.

Podstawa prawna: art. 21 RODO

Prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”)

Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych.

Masz prawo żądania usunięcia danych osobowych, jeżeli:

  1. a) wycofałeś określoną zgodę, w zakresie w jakim dane osobowe były przetwarzane w oparciu o Twoją zgodę;
  2. b) Twoje dane osobowe przestały być niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w których były przetwarzane;
  3. c) wniosłeś sprzeciw wobec wykorzystywania Twoich danych w celach marketingowych;
  4. d) wniosłeś sprzeciw wobec wykorzystywania Twoich danych w celu prowadzenia statystyki korzystania ze strony i badania satysfakcji, a sprzeciw został uznany za zasadny;
  5. e) Twoje dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem.

Pomimo żądania usunięcia danych osobowych, w związku z wniesieniem sprzeciwu lub wycofaniem zgody, możemy zachować pewne dane osobowe w zakresie niezbędnym do celów ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Dotyczy to w szczególności danych osobowych obejmujących: imię, nazwisko, adres e-mail oraz historię aplikacji, które to dane zachowujemy dla celów rozpatrywania skarg oraz roszczeń.

Podstawa prawna: art. 17 RODO

Prawo do ograniczenia przetwarzania danych

Masz prawo do żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych. Możesz to uczynić np. w następujących przypadkach:

  1. a) gdy kwestionujesz prawidłowość swoich danych osobowych – wówczas ograniczymy ich wykorzystanie na czas potrzebny nam do sprawdzenia prawidłowości Twoich danych, nie dłużej jednak niż na 7 dni;
  2. b) gdy przetwarzanie Twoich danych jest niezgodne z prawem, a zamiast usunięcia danych zażądasz ograniczenia ich wykorzystania;
  3. c) gdy Twoje dane osobowe przestały być niezbędne do celów, w których je zebraliśmy lub wykorzystywaliśmy, ale są one potrzebne Tobie w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
  4. d) gdy wniosłeś sprzeciw wobec wykorzystania Twoich danych – wówczas ograniczenie następuje na czas potrzebny do rozważenia, czy – ze względu na Twoją szczególną sytuację – ochrona Twoich interesów, praw i wolności przeważa nad interesami, które realizujemy, przetwarzając Twoje dane osobowe.

Podstawa prawna: art. 18 RODO

Prawo dostępu do danych

Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, a jeżeli ma to miejsce, masz prawo:

  1. a) uzyskać dostęp do swoich danych osobowych;
  2. b) uzyskać informacje o celach przetwarzania, kategoriach przetwarzanych danych osobowych, o odbiorcach lub kategoriach odbiorców tych danych, planowanym okresie przechowywania Twoich danych lub o kryteriach ustalania tego okresu, o prawach przysługujących Ci na mocy RODO oraz o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego, o źródle tych danych, o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu oraz o zabezpieczeniach stosowanych w związku z przekazaniem tych danych poza Unię Europejską;
  3. c) uzyskać kopię swoich danych osobowych.

Podstawa prawna: art. 15 RODO

Prawo do sprostowania danych

Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Możesz tego dokonać samodzielnie w zakładce Moje Konto – Mój profil, jeżeli jesteś zalogowany na naszej stronie sunco.edu.pl. W odniesieniu do pozostałych danych osobowych masz prawo żądać od nas sprostowania tych danych (jeżeli są nieprawidłowe) oraz ich uzupełnienia (jeżeli są niekompletne).

Podstawa prawna: art. 16 RODO

Prawo do przenoszenia danych

Masz prawo otrzymać swoje dane osobowe, które nam dostarczyłeś, a następnie przesłać je do innego, wybranego przez siebie, administratora danych osobowych, np. do innego operatora podobnych serwisów. Masz również prawo żądać, by dane osobowe zostały przesłane przez nas bezpośrednio takiemu innemu administratorowi, o ile jest to technicznie możliwe.

Twoje dane osobowe wyślemy w postaci pliku w formacie pdf.

Podstawa prawna: art. 20 RODO

W jakim czasie spełniamy Twoje żądanie?

Jeżeli, w wykonaniu wymienionych powyżej uprawnień, występujesz do nas z żądaniem, spełniamy to żądanie albo odmawiamy jego spełnienia niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni po jego otrzymaniu. Jeżeli jednak – z uwagi na skomplikowany charakter żądania lub liczbę żądań – nie będziemy mogli spełnić Twojego żądania w ciągu 14 dni, spełnimy je w ciągu kolejnego miesiąca informując Cię uprzednio o zamierzonym przedłużeniu terminu.

Zgłaszanie skarg, zapytań i wniosków

Możesz zgłaszać do nas skargi, zapytania i wnioski dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych oraz realizacji przysługujących Ci uprawnień.

Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (w przyszłości Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

W przypadku uzyskania przez Sunco Language School wiadomości o korzystaniu przez Klienta, Potencjalnego Klienta lub Użytkownika serwisu ze strony internetowej sunco.edu.pl niezgodnie z Regulaminem lub z obowiązującymi przepisami, Sunco Language School może przetwarzać dane osobowe Klienta, Potencjalnego Klienta lub Użytkownika serwisu w zakresie niezbędnym do ustalenia odpowiedzialności Klienta, Potencjalnego Klienta lub Użytkownika serwisu.

Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić bezpieczeństwo Twoich danych osobowych. Stosujemy nowoczesne rozwiązania chmurowe, programy antywirusowe, Firewall, zabezpieczamy nasze telekomunikacyjne urządzenia końcowe hasłem.

Szczegóły dotyczące sposobu korzystania przez nas z plików cookies znajdziesz w Polityce Cookies.

23.1 Stosownie do potrzeb możemy zmieniać i uzupełniać Politykę Prywatności. O wszelkich zmianach lub uzupełnieniach poinformujemy Cię poprzez zamieszczenie odpowiednich informacji na naszej stronie www.sunco.edu.pl ,a w przypadku bardzo istotnych zmian, prześlemy ci ją na maila.

23.2 Wszelkie zmiany wprowadzane do Polityki Prywatności nie wpływają i nigdy nie wpłyną na podstawową zasadę: Sunco Language School nie sprzedaje podmiotom trzecim danych personalnych czy adresowych klientów oraz użytkowników należącego do Sunco Language School serwisu i newsletterów.

W celu przekazania Ci jak najbardziej przejrzystej informacji, pogrupowaliśmy te informacje odnosząc się do celu przetwarzania Twoich danych osobowych.

Szkoła językowa SUNCO LANGUAGE SCHOOL szanując prawo do prywatności Użytkowników strony www.sunco.edu.pl (zwana dalej ‘Stroną’), opracowała niniejszy dokument, w którym prezentuje swoje stanowisko w sprawie wykorzystywania plików cookies.

Czym są pliki cookies?
Pliki cookies są to dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe przechowywane na urządzeniu Użytkownika (Odwiedzającego Stronę). Pliki cookies umożliwiają Stronie rozpoznawanie poprzednich preferencji Użytkownika (Odwiedzającego Serwis) podczas kolejnej wizyty na Stronie. Plik cookie nie zawiera ani nie gromadzi informacji.

Do czego wykorzystujemy pliki cookies? Wykorzystujemy pliki cookies, aby dostosować stronę do preferencji Użytkowników, ułatwić nawigację po stronach oraz zapewnić bezpieczeństwo. Nie przechowujemy w plikach cookies danych osobowych lub innych poufnych informacji.

Z jakiego rodzaju plików cookies korzystamy?– Cookies sesji – działają tylko podczas przeglądania Strony umożliwiając tym samym prawidłowe jej funkcjonowanie. Są również wykorzystywane przez serwer do przechowywania informacji o działaniach, w przypadku zerwania połączenia z serwerem Użytkownik może wrócić w to samo miejsce na stronie.
- Cookies trwałych – pozostają na urządzeniu po odwiedzeniu Strony, co oznacza, że Strona może zapamiętać ustawienia Użytkownika podczas kolejnych odwiedzin. Dzięki temu Strona staje się łatwiejsza w nawigacji i zapamiętuje preferencje Użytkownika.
Pliki „cookies wykorzystywane przez partnerów operatora strony internetowej, w tym w szczególności użytkowników strony internetowej, podlegają ich własnej polityce prywatności.

Usuwanie plików „cookies”
Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików „cookies” na urządzeniu końcowym. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików „cookies” w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenie użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików „cookies” dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
Serwis używa plików cookies, aby zapewnić użytkownikom bezpieczeństwo i efektywność korzystania ze Strony. Poruszając się po stronie Odwiedzający (Użytkownik Strony) wyraża zgodę na wykorzystywanie przez Stronę plików cookies. W każdej chwili Odwiedzający Stronę może zarządzać swoimi ustawieniami cookies.
Ograniczenie stosowania plików „cookies”, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej.