Pobyt w hotelu – Dialog 11 – Zgłaszanie problemów/Składanie reklamacji II

Długość: 2 minutyZłożoność: Easy

Czy chcesz nauczyć się języka angielskiego w praktyce, gdy wyjedziesz za granicę i będziesz chciał(a) się dogadać? Jeżeli tak to zapraszamy na serię praktycznych dialogów po angielsku. Dowiesz się jak zgłosić problemy lub złożyć reklamację w hotelu i zrozumieć co mówi pracownik recepcji hotelowej. Zapraszamy!

Składanie reklamacji w hotelu

Długość: 6 minutyZłożoność: Standard

Co powiedzieć po angielsku, gdy musisz złożyć reklamację w hotelu? Obejrzyj nagranie tej lekcji i naucz się kilku przydatnych i praktycznych zdań gotowych do użycia.

Pobierz Zbiór 180 Przydatnych Zwrotów w języku angielskim

Najlepiej oceniane produkty

Pobierz Niezbędnik Podróżnika gratis!

KONTAKT

Jeśli masz jakieś pytania, uwagi lub sugestie, skontaktuj się z nami.
  • +48 695 301 178
  • biuro@sunco.edu.pl
Pobierz bezpłatny Niezbędnik Podróżnika

Pobierz bezpłatny Zbiór 180 Przydatnych Zwrotów w języku angielskim

Skontaktuj się z nami bezpośrednio

Jeśli masz jakieś pytania, uwagi lub sugestie, skontaktuj się z nami.
  • 695 301 178
  • biuro@sunco.edu.pl
Najnowsze opinie

Poziom zaangażowania

Poziom nauki języka