Culture is the arts elevated to a set of beliefs

Aby odblokować osiągnięcie trzeba wykonać następujące kroki:
17 Steps
- Zakończ Lekcję 15.1 – Media – słownictwo, wyrażenia, budowanie zdań
- Zakończ Test 15.1 – Media – słownictwo, wyrażenia, budowanie zdań
- Zakończ Lekcję 15.2 – Przymiotniki opisujące miejsca
- Zakończ Test 15.2 – Przymiotniki opisujące miejsca
- Zakończ Lekcję 15.3 – Stopniowanie przymiotników
- Zakończ Test 15.3 – Stopniowanie przymiotników
- Zakończ Lekcję 15.4 – Present Simple czy Present Continuous
- Zakończ Test 15.4 – Present Simple czy Present Continuous
- Zakończ Lekcję 15.5 – Pytania otwarte w czasie teraźniejszym
- Zakończ Test 15.5 – Pytania otwarte w czasie teraźniejszym
- Zakończ Lekcję 15.6 – Czasowniki z dwoma dopełnieniami
- Zakończ Lekcję 15.7 – Kultura i Rozrywka (Culture and Entertainment)
- Zakończ Test 15.7 – Kultura i Rozrywka (Culture and Entertainment)
- Zakończ Lekcję 15.8 – Media – słownictwo, wyrażenia, budowanie zdań
- Zakończ Test 15.8 – Media – słownictwo, wyrażenia, budowanie zdań
- Zakończ Lekcję 15.9 – Brytyjski angielski vs amerykański angielski
- Zakończ Test 15.9 – Brytyjski angielski vs amerykański angielski
As fit as a fiddle

Aby odblokować osiągnięcie trzeba wykonać następujące kroki:
18 Steps
- Zakończ Lekcję 14.1 – Części ludzkiego ciała
- Zakończ Test 14.1 – Części ludzkiego ciała
- Zakończ Lekcję 14.2 – Choroby i objawy
- Zakończ Test 14.2 – Choroby i objawy
- Zakończ Lekcję 14.3 – Czas teraźniejszy ciągły (Present Continuous )
- Zakończ Test 14.3 – Czas teraźniejszy ciągły (Present Continuous )
- Zakończ Lekcję 14.4 – Choroby i objawy – dialogi i wyrażenia
- Zakończ Test 14.4 – Choroby i objawy – dialogi i wyrażenia
- Zakończ Lekcję 14.5 – Healthy vs Unhealthy Lifestyle
- Zakończ Test 14.5 – Healthy vs Unhealthy Lifestyle
- Zakończ Lekcję 14.6 – Present Perfect (Podstawy)
- Zakończ Test 14.6 – Present Perfect (Podstawy)
- Zakończ Lekcję 14.7 – Lifestyle
- Zakończ Test 14.7 – Lifestyle
- Zakończ Lekcję 14.8 – Past Simple vs Present Perfect Simple
- Zakończ Test 14.8 – Past Simple vs Present Perfect Simple
- Zakończ Lekcję 14.9 – Udzielanie porad
- Zakończ Test 14.9 – Udzielanie porad
Learn by heart

Aby odblokować osiągnięcie trzeba wykonać następujące kroki:
24 Steps
- Zakończ Lekcję 13.1 – Czynności związane z nauką i uczeniem się
- Zakończ Test 13.1 – Czynności związane z nauką i uczeniem się
- Zakończ Lekcję 13.2 – Przedmioty szkolne
- Zakończ Test 13.2 – Przedmioty szkolne
- Zakończ Lekcję 13.3 – Czas przeszły prosty (Past Simple)
- Zakończ Test 13.3 – Czas przeszły prosty (Past Simple)
- Zakończ Lekcję 13.4 – Podstawy budowania zdań
- Zakończ Test 13.4 – Podstawy budowania zdań
- Zakończ Lekcję 13.5 – Czas przeszły ciągły (Past Continuous)
- Zakończ Test 13.5 – Czas przeszły ciągły (Past Continuous)13.5
- Zakończ Lekcję 13.6 – Tryb rozkazujący (Imperatives)
- Zakończ Test 13.6 – Tryb rozkazujący (Imperatives)
- Zakończ Lekcję 13.7 – Przymiotniki zakończone -ed oraz -ing
- Zakończ Test 13.7 – Przymiotniki zakończone -ed oraz -ing
- Zakończ Lekcję 13.8 – Wymowa ‘ed’
- Zakończ Test 13.8 – Wymowa ‘ed’
- Zakończ Lekcję 13.9 – Budowanie słów
- Zakończ Test 13.9 – Budowanie słów
- Zakończ Lekcję 13.10 – Past Simple in Practice (Czas przeszły prosty w praktyce)
- Zakończ Test 13.10 – Past Simple in Practice (Czas przeszły prosty w praktyce)
- Zakończ Lekcję 13.11 – Edukacja i nauka
- Zakończ Test 13.11 – Edukacja i nauka
- Zakończ Lekcję 13.12 – Past Simple (czas przeszły prosty) vs Past Continuous (czas przeszły ciągły)
- Zakończ Test 13.12 – Past Simple (czas przeszły prosty) vs Past Continuous (czas przeszły ciągły)
A lot of passion

Aby odblokować osiągnięcie trzeba wykonać następujące kroki:
15 Steps
- Zakończ Lekcję 12.1 – Sport
- Zakończ Test 12.1 – Sport
- Zakończ Lekcję 12.2 – Aktywne czynności
- Zakończ Lekcję 12.3 – Present Simple (czas teraźniejszy prosty)
- Zakończ Test 12.3 – Present Simple (czas teraźniejszy prosty)
- Zakończ Lekcję 12.4 – Mówienie o częstotliwości wydarzeń
- Zakończ Test 12.4 – Mówienie o częstotliwości wydarzeń
- Zakończ Lekcję 12.5 – Opisywanie czynności rutynowych – słownictwo, zwroty i dialogi
- Zakończ Test 12.5 – Opisywanie czynności rutynowych – słownictwo, zwroty i dialogi
- Zakończ Lekcję 12.6 – Podstawy słowotwórstwa (przyrostki)
- Zakończ Test 12.6 – Podstawy słowotwórstwa (przyrostki)
- Zakończ Lekcję 12.7 – Podstawy słowotwórstwa (przedrostki)
- Zakończ Test 12.7 – Podstawy słowotwórstwa (przedrostki)
- Zakończ Lekcję 12.8 – Przymiotniki i tworzenie przysłówków
- Zakończ Test 12.8 – Przymiotniki i tworzenie przysłówków
Hoover or vacuum?

Aby odblokować osiągnięcie trzeba wykonać następujące kroki:
17 Steps
- Zakończ Lekcję 11.1 – Prace wokół domu
- Zakończ Test 11.1 – Prace wokół domu
- Zakończ Lekcję 11.2 – Mówienie o preferencjach
- Zakończ Test 11.2 – Mówienie o preferencjach
- Zakończ Lekcję 11.3 – Dni tygodnia
- Zakończ Test 11.3 – Dni tygodnia
- Zakończ Lekcję 11.4 – Zaimki zwrotne (myself, yourselves, etc.)
- Zakończ Lekcję 11.4 – Zaimki zwrotne (myself, yourselves, etc.)
- Zakończ Lekcję 11.5 – Have/Has to (Musieć ‘coś robić’)
- Zakończ Test 11.5 – Have/Has to (Musieć ‘coś robić’)
- Zakończ Lekcję 11.6 – Housework (Prace w domu – słownictwo, wyrażenia, przydatne zdania)
- Zakończ Test 11.6 – Housework (Prace w domu – słownictwo, wyrażenia, przydatne zdania)
- Zakończ Lekcję 11.7 – Should
- Zakończ Test 11.7 – Should
- Zakończ Lekcję 11.8 – Wyrażnie konieczności i powinności
- Zakończ Test 11.8 – Wyrażnie konieczności i powinności
- Zakończ Lekcję 11.9 – Zasady
Home, sweet home

Aby odblokować osiągnięcie trzeba wykonać następujące kroki:
12 Steps
- Zakończ Lekcję 10.1 – Mówienie gdzie mieszkasz
- Zakończ Test 10.1 – Mówienie gdzie mieszkasz
- Zakończ Lekcję 10.2 – Pokoje w domu
- Zakończ Test 10.2 – Pokoje w domu
- Zakończ Lekcję 10.3 – Rzeczy w domu
- Zakończ Test 10.3 – Rzeczy w domu
- Zakończ Lekcję 10.4 – Opisywanie swojego domu/mieszkania
- Zakończ Test 10.4 – Opisywanie swojego domu/mieszkania
- Zakończ Lekcję 10.5 – Rzeczy w domu i ich funkcje
- Zakończ Test 10.5 – Rzeczy w domu i ich funkcje
- Zakończ Lekcję 10.6 – Zaimki względne (relative pronouns)
- Zakończ Test 10.6 – Zaimki względne (relative pronouns)
One man band

Aby odblokować osiągnięcie trzeba wykonać następujące kroki:
12 Steps
- Zakończ Lekcję 9.1 – Umiejętności
- Zakończ Lekcję Test 9.1 – Umiejętności
- Zakończ Lekcję 9.2 – Mówienie o czasie
- Zakończ Test 9.2 – Mówienie o czasie
- Zakończ Lekcję 9.3 – Użycie Can i Could
- Zakończ Test 9.3 – Użycie Can i Could
- Zakończ Lekcję 9.4 – Be able to – opisywanie umiejętności
- Zakończ Test 9.4 – Be able to – opisywanie umiejętności
- Zakończ Lekcję 9.5 – Abilities in the Past & Present
- Zakończ Test 9.5 – Abilities in the Past & Present
- Zakończ Lekcję 9.6 – Różnice pomiędzy kobietami i mężczyznami
- Zakończ Test 9.6 – Różnice pomiędzy kobietami i mężczyznami
Let’s go shopping!

Aby odblokować osiągnięcie trzeba wykonać następujące kroki:
20 Steps
- Zakończ Lekcję 8.1 – Rodzaje sklepów
- Zakończ Test 8.1 – Rodzaje sklepów
- Zakończ Lekcję 8.2 – Ubrania
- Zakończ Test 8.2 – Ubrania
- Zakończ Lekcję 8.3 – Zaimki wskazujące to/tamto/te/tamte – ‘this/that/these/those’
- Zakończ Test 8.3 – Zaimki wskazujące to/tamto/te/tamte – ‘this/that/these/those’
- Zakończ Lekcję 8.4 – Kolory
- Zakończ Test 8.4 – Kolory
- Zakończ Lekcję 8.5 – Robienie zakupów – praktyczne zwroty i zdania
- Zakończ Test 8.5 – Robienie zakupów – praktyczne zwroty i zdania
- Zakończ Lekcję 8.6 – Shopping Dialogues – Dialogi na zakupach po angielsku
- Zakończ Test 8.6 – Shopping Dialogues – Dialogi na zakupach po angielsku
- Zakończ Lekcję 8.7 – Zakupy – słownictwo i przydatne wyrażenia
- Zakończ Test 8.7 – Zakupy – słownictwo i przydatne wyrażenia
- Zakończ Lekcję 8.8 – Rzeczy osobiste i ulubione przedmioty – słownictwo, wyrażenia i budowanie zdań
- Zakończ Test 8.8 – Rzeczy osobiste i ulubione przedmioty – słownictwo, wyrażenia i budowanie zdań
- Zakończ Lekcję 8.9 – Ubieranie się
- Zakończ Test 8.9 – Ubieranie się
- Zakończ Lekcję 8.10 – Pieniądze i finanse
- Zakończ Test 8.10 – Pieniądze i finanse
Bon appétit!

Aby odblokować osiągnięcie trzeba wykonać następujące kroki:[user_id]
16 Steps
- Zakończ Lekcję 7.1 –Jedzenie i posiłki
- Zakończ Test 7.1 –Jedzenie i posiłki
- Zakończ Lekcję 7.2 – Owoce
- Zakończ Test 7.2 – Owoce
- Zakończ Lekcję 7.3 – Nakrycia do stołu
- Zakończ Test 7.3 – Nakrycia do stołu
- Zakończ Lekcję 7.4 – Pytanie ‘Czy mogę prosić o…?’ (‘Can I have….?’)
- Zakończ Test 7.4 – Pytanie ‘Czy mogę prosić o…?’ (‘Can I have….?’)
- Zakończ Lekcję 7.5 – Napoje
- Zakończ Test 7.5 – Napoje
- Zakończ Lekcję 7.6 – Warzywa
- Zakończ Test 7.6 – Warzywa
- Zakończ Lekcję 7.7 – Jedzenie i napoje – słownictwo, wyrażenia & dialogi
- Zakończ Test 7.7 – Jedzenie i napoje – słownictwo, wyrażenia & dialogi
- Zakończ Lekcję 7.8 – Gotowanie i przepisy
- Zakończ Test 7.8 – Gotowanie i przepisy
Big city life

Aby odblokować osiągnięcie trzeba wykonać następujące kroki:
16 Steps
- Zakończ Lekcję 6.1 – Zajęcia w mieście
- Zakończ Test 6.1 – Zajęcia w mieście
- Zakończ Lekcję 6.2 – Miejsca w mieście
- Zakończ Test 6.2 – Miejsca w mieście
- Zakończ Lekcję 6.3 – Mówienie że coś gdzieś znajduje się (‘There is/There are’)
- Zakończ Test 6.3 – Mówienie że coś gdzieś znajduje się (‘There is/There are’)
- Zakończ Lekcję 6.4 – Mówienie że coś nie znajduje się gdzieś – przeczenia z ‘there is/there are’
- Zakończ Test 6.4 – Mówienie że coś nie znajduje się gdzieś – przeczenia z ‘there is/there are’
- Zakończ Lekcję 6.5 – Pytanie czy coś gdzieś znajduje się – pytania ‘Is there…..?/Are there…?’
- Zakończ Test 6.5 – Pytanie czy coś gdzieś znajduje się – pytania ‘Is there…..?/Are there…?’
- Zakończ Lekcję 6.6 – Przyimki miejsca in/at/on (Prepositions of Place in/at/on)
- Zakończ Test 6.6 – Przyimki miejsca in/at/on (Prepositions of Place in/at/on)
- Zakończ Lekcję 6.7 – Słownictwo, wyrażenia i dialogi w mieście
- Zakończ Test 6.7 – Słownictwo, wyrażenia i dialogi w mieście
- Zakończ Lekcję 6.8 – Przemieszczanie się po mieście
- Zakończ Test 6.8 – Przemieszczanie się po mieście