Reklamacje hotelowe

Favorite

Dzień dobry! ☀️

Ostatnio mówiliśmy wam jak się zameldować w hotelu i jak wymeldować z niego.

Dzisiaj powiemy wam o tym, jakiego słownictwa użyć, żeby złożyć reklamację lub powiedzieć, że coś nam nie pasuje.

➡️ Jeżeli macie jakieś pytania, to zachęcamy do ich zadawania w komentarzach poniżej, chętnie na nie odpowiemy!

Dodaj komentarz

Pobierz Zbiór 180 Przydatnych Zwrotów w języku angielskim

Najlepiej oceniane produkty

Pobierz Niezbędnik Podróżnika gratis!

KONTAKT

Jeśli masz jakieś pytania, uwagi lub sugestie, skontaktuj się z nami.
  • +48 695 301 178
  • biuro@sunco.edu.pl
Pobierz bezpłatny Niezbędnik Podróżnika

Pobierz bezpłatny Zbiór 180 Przydatnych Zwrotów w języku angielskim

Skontaktuj się z nami bezpośrednio

Jeśli masz jakieś pytania, uwagi lub sugestie, skontaktuj się z nami.
  • 695 301 178
  • biuro@sunco.edu.pl
Najnowsze opinie

Poziom zaangażowania

Poziom nauki języka