Szkolenia językowe dla obsługi klienta

Czy zapewnienie klientom wyjątkowej obsługi daje Tobie satysfakcję? Czy często pracujesz z zagranicznymi klientami? Jeśli odpowiedziałeś „tak” na którekolwiek z powyższych pytań, nasz specjalistyczny kurs językowy dla pracowników obsługi klienta jest dla Ciebie. W trakcie kursu nauczysz się, jak radzić sobie w każdej sytuacji, zachowując zadowolenie klientów i ich późniejsze zainteresowanie.

Grupa wiekowa: od 18 lat

Wielkość grupy: 4 do 6 osób

Dostępność: Cały rok

Casz lekcji: 60 minut

Poziom: od podstawowego do zaawansowanego

language training for customer service

Czego się nauczysz

INFORMACJE O PRODUKCIE

Przekazuj klientom najnowsze i najważniejsze informacje o produktach lub usługach.

ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW

Zapewnij klientom rozwiązania ich problemów poprzez zrozumienie ich i zaradność.

RADZENIE SOBIE Z PYTANIAMI

Odpowiedz jak najlepiej na pytania klientów dotyczące produktu lub usługi.

OBSLUGA REKLAMACJI

Rozwiązuj problemy związane z produktami lub usługami dzięki odpowiedniemu podejściu i profesjonalizmowi.

KONSERWACJA PRODUKTU

Określ problemy z produktem i umawiaj spotkania z pracownikami serwisowymi.

NIEZADOWOLENI KLIENCI

Radź sobie ze stresem i zdenerwowanymi klientami, gdy ponoszą ich emocje poprzez efektywne złagodzenie sytuacji.

Gdzie?

LEKCJE Z DOJAZDEM

Nie marnuj czasu na podróż do szkoły, my dojedziemy do Ciebie!

LEKCJE PRZEZ INTERNET

Weź udział w lekcjach bez żadnych ograniczeń geograficznych, ucz się z dowolnego miejsca na świecie z lektorem na żywo.

SALE LEKCYNE

Zapewnione przez nas dogodnie zlokalizowane sale lekcyjne w Twojej okolicy.

Skontaktuj się z nami

Imię (wymagane)

E-mail (wymagane)

Temat

Twoja wiadomość

Skontaktujemy się z Tobą w ciągu jednego dnia roboczego.